donderdag 15 maart 2012

wie zijn wij?


Wij zijn groep 2 en houden onze reportage over winkeldiefstal.
onze groep bestaat uit 6 leden : Anthony Schipper, Menno Kruijt, Jeffrey Hoekstra, Patrick Koopman, Lars Kuiper en Lowe Blom.
Anthony Schipper:
Ik ben Anthony en ben 14 jaar. Ik woon in Wormer en ik zit op het Zaanlands Lyceum.  Ik heb dit vak gekozen omdat ik meer wil leren over hoe je filmt en hoe je die kan bewerken.  

Menno Kruijt: 

ik ben Menno kruijt ben 14 jaar woon in zaandijk en zit net zoals alle andere op het zaanlands lyceum. ik heb dit vak gekozen omdat ik meer wil leren over het maken van een kort filmpje/reportage.

Jeffrey Hoekstra: *

Patrick Koopman:
Ik ben Patrick ik ben 14 jaar en woon in Zaandijk en zit ook op het Zaanlands Lyceum.
Ik heb deze lyceum + gekozen omdat het me leuk leek om een reportage te maken en te filmen.
Lars Kuiper:
Ik ben Lars en ik ben 14 jaar. Ik woon in Zaandijk en zit op het Zaanlands. Ik heb deze les gekozen omdat het me leuk leek om te filmen en een reportage te  maken., en het lijkt me leuk om mensen te interviewen.

Lowe Blom:

hoi, ik ben Lowe. ik ben 13 jaar en ik speel tennis en gitaar. ik woon in Zaandam. ik heb deze les gekozen omdat ik wou ontdekken wat ik moest doen om reportages te maken en het leek me leuk.

Wij hebben dit onderwerp gekozen omdat wij dit een belangrijk  onderwerp vinden en wij vinden dat winkeldiefstal niet kan. En wij hierover graag een reportage willen maken en willen graag de volgende mensen ervoor interviewen:
      1.       Een manager van een winkel.
      2.       Mensen op straat en vragen wat ze er van vinden.
      3.       Bureau Halt.
      4.       Een winkeldief.
      5.       Een politie agent.
      6.       School kantine of daar word gestolen                                                                 7.     Directeur hoe de school met diefstal om gaat.
8.       Juwelier zaak of daar vaak word gestolen en wat.
9.       Kinderbescherming.
Wij willen graag met deze reportage laten zien dat winkeldiefstal niet goed is en dat je er geen leuke gevolgen van krijgt als je gepakt word.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten